links boven

donderdag 18 februari 2016

Babyvestjes voor Moos

Voor Moos haakte ik nog enkele Babyvestjes
o.a. van de mooie zachte wol van Zebrino
(53% wol en 47% acryl) van Adriafil 
Haaknaald 4

Dit setje had ik al klaar, maar was nog te groot.
Hier heeft hij hem dan eindelijk aan!
Het resultaat mag er wezen!


Het Haakpatroon staat in een vorig blogbericht


Dit donkerblauw Babyvestje haakte ik in de Granietsteek
Ik gebruikte  hetzelfde Haakpatroon, als het andere Babyvestje met dezelfde afmetingen (maat 62/68)


Dit donker blauwe Babyvestje is gehaakt met de Lima wol van de Zeeman, een wat dikkere acryl garen.
Lekker stoer met die de houtje/touwtje knopen...


Moos is er blij mee!

Liefs groetjes Lindevrouw

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kereltje ! En de vestjes zijn mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig ventje, zo schattig! Mooie vestjes!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief vestje en hele leuke kleurtjes. Moos kijkt en lijkt zeer tevreden!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig ventje!! Je maakte prachtige vestjes voor hem.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap manneke en wat is ie al groot :)
    De vestjes staan hem goed !

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me