links boven

vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuw Jaar


GELUKKIG NIEUWJAAR!

Voor Iedereen in Blogland  wens ik een Fantastisch
Gezond en Liefdevol 2016


Mijn wens is:
 dat we eigenlijk gewoon veel aardiger
en vriendelijker moeten zijn naar anderen toe...
Meer liefde...
Meer geduld met elkaar...
Meer moeten lachen...
Meer moeten delen!!!
En het elkaar eens echt gunnen!



 Voor alle Haaksters en Creatievelingen
een Fantastisch Creatief jaar
Vol Nieuwe Inspiratie!


Tothaaks!
Liefs groetjes Joke

2 opmerkingen:

  1. Jij ook creatief 2016 en tot bij het haakcafe. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geprobeerd om de babyboots te haken, maar volgens mij staat er een fout in toer 7. Als ik dat vergelijk met de engelstalige versie, dan kom jij een paar steken tekort.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me