links boven

zondag 26 april 2015

Monet's Garden

De Bloem van de LilyPond
van Monet's Garden van Jane Crowfoot!


Via Facebook kwam ik erachter dat de engelse haakbeschrijving 
 van deze bloem van de Lily Pond CAL
van Jane Crowfoot
in het nieuwste haaktijdschrift stond van Crochet


Dit tijdschrift is ook digitaal te koop op internet voor 5,45 euro
Maar je kan ook het tijdschrift al inzien op Issuu
Volg deze link:
http://issuu.com/cameliajuly/docs/inside_crochet_-_issue_65__2015_4/1


Leuk die ga ik gelijk even uitproberen!


Dit is het begin...


Ik was zo benieuwd hoe mijn kleuren
 van de Caron Simply Soft
zouden uitpakken in deze bloem!


Ik ben erg tevreden over de kleuren, ze zijn zo helder!
En het garen haakt ook heel prettig!


Wat een leuke bloem om te haken!


Een klein begin van het grote werk!


Wil je deze bloem ook haken , 
houdt de CAL van Stylecraft in de gaten,
want daar komt straks een Nederlandse beschrijving van!
De andere haakbeschrijving kan je ook op deze site vinden
Tot nu toe vind je al deel 1 en 2
Om de 14 dagen komt er weer een stuk bij...
De volgende komt 5 mei 2015


En zou je deze Lily Pond CAL 
ook in deze kleuren willen haken!

Het haakpakket van de Caron Simply Soft
is nog steeds te bestellen in de webshop van 
Schouten Handwerken 
onder de naam Lindevrouws Choice


Alle informatie is nogmaals terug te lezen
 in een vorig blogbericht op Lindevrouwsweb!
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2015/03/lily-pond-blanket-crochet-along-2015.html


Een hele fijne zondag!
Wordt vervolgd....

Liefs groetjes Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig! Wat een sprekende kleuren zeg, mooi hoor.
    Fijne zondag Joke.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en de kleuren zijn prachtig.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo helder van kleur, mooi hoor. Ik heb het garen al wel in huis maar nog niet aan begonnen. Moet eerst nog wat andere dingen doen :-D Maar dat zal wel een bekend euvel zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me