links boven

dinsdag 28 april 2015

HAAKPATRONEN VAN ISSUU

Kennen jullie de site ISSUU al?

Zeker de moeite waard om hier een account aan te maken.
Je kan zo je eigen tijdschriften verzamelen
 en beheren en inkijken...
Niet alleen over haken, 
maar werkelijk over van alles en nog wat!
Internationale tijdschriften,
 maar ook Nederlandse tijdschriften. 
Ik ontdek daar steeds meer!
Voor elk interesse gebied zijn er tijdschriften te vinden
en in te zien!

Volg deze link http://issuu.com/jokelindevrouw
om te zien wat ik allemaal al heb verzameld!

Je kan bij ISSUU ook allerlei andere haaktijdschriften vinden!
Het nieuwste tijdschrift Crochet is daar ook te vinden,
kan je gelijk inzien!
http://issuu.com/cameliajuly/docs/inside_crochet_-_issue_65__2015_4
Zoals je al weet het haakpatroon van de
 Lily Pond Flower staat er ook in,
alleen in het engels! 




En weet je dat Issuu ook een eigen App heeft voor je telefoon! Leuk voor onderweg!

Veel plezier ermee!
groetjes Lindevrouw



4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip Joke. Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga doen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het niet, bedankt voor het delen!! Ik zie dat je al heel wat leuks bij elkaar hebt "geshopt"!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel even oppassen. .kreeg een rekening van 35 Euro. Het bedrag zou van mijn rekening afgeschreven worden. Ik heb me snel afgemeld. Blijkbaar is er iets goed fout gegaan. . Vond het al vreend dat je zulke dure tijdschriften zonder er iets voor te betalen kan inkijken.. weet jij wat er mis is gegaan

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd Dinah dat je ervoor moest betalen! Ik snap er niks van, bij mij is dat nog niet gebeurt! dank voor de tip! Zal ff goed opletten!

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me