links boven

vrijdag 6 maart 2015

Haakpatronen Theepotten


Een tijdje geleden haakte ik mijn eerste Theepot dekje oftewel Granny Tea Cozy
(zie mijn blogbericht van 16 november 2011)

Het haakpatroon van Crochet by Raymond
heb ik toen in het Nederlands vertaald
(zie link boven deze foto)


Dit is het engelstalige haakpatroon 
van Crochet by Raymond 


Intussen vond ik nog meer leuke haak- en breipatronen!
Heb ze hier allemaal voor jullie verzameld!

 Easy Ripple Tea Cosy


Flower Garden Teacosy


Fester Goat in well Tea Cosy



Daylily Tea Cosy for Mothersday


Radical Ripple Tea Cosy


Flower Pot Cosy


Hot Hibiscus Tea Cosy


Tea Cosy Love


Scallop Tea Cosy


Shell Stitch Teapot Cozy


Tea Cosy Love


Rosy Cosy


Lady Bug Teapot Cozy


Snail Tea Cosy


Scrappy Teacosy
http://sukigirl74.blogspot.mx/2010/10/instructions-for-making-scrappy-teacosy.html


Crochet Tea Cosy


Chicken Tea Cozy


Deze haakpatronen nodigen wel weer uit
 om er een te haken,
want ze zijn zo leuk!
Vooral de laatste is leuk voor Pasen!

Ze zijn allemaal in het engels, behalve de bovendste,
die heb ik vertaald in het Nederlands
en is hier op mijn blog ook te vinden!

Veel plezier met haken!
Fijn Weekend!
Groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen:

  1. Prachtige theemutsen. Vooral de laatste vind ik een guitige theemuts die schitterend zou staan op tafel met Pasen.
    Bedankt voor de patroontjes.

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke, son hermosos los porta teteras!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he die 'thee mutsen', Ik ben er nog niet toegekomen om er een te maken maar wie weet gaat dat nog eens gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me