links boven

vrijdag 14 maart 2014

Haakcafe De Turf in Hoorn

Donderdag 13 maart 2014 was het weer zover
Haakcafe De Turf!

Rosalien haakte deze Granny Square Deken
Een heerlijk vrolijk kleed
Ook Anneke showde haar South Bay Shawl
en ze was al weer bezig met een volgende shawl
Ook Alice had haar nieuwe shawl meegenomen
 om te laten zien...
Voor Pasen heb ik ook weer leuke ideeen opgedaan....
 deze gehaakte eieren!
Vanaf de buitenkant was het ook leuk om iedereen
 zo bezig te zien...
We waren met 17 vrouw...
Het was weer heel gezellig!
Bedankt dames!

Tot de volgende keer!
Donderdag 10 april 2014
Schrijf maar alvast in de agenda.



7 opmerkingen:

  1. Het was weer heel gezellig Joke ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben helemaal stil van die deken, maar ook van het anderen haakwerk

    Hoop in mei aan te kunnen schuiven 1 avond
    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige granny is dat geworden!!
    Ik kan wel zien dat jullie het gezellig hadden zo....
    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook weer erg gezellig. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ME ENCANTAN LOS CHALES!!
    HERMOSO TODO.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me