links boven

zondag 26 februari 2012

Paaseieren Breien

Vanmiddag heb ik uit het nieuwe boek 
 van Arne en Carlos
   Breien op hun Paasbest
mijn eerste paasei gebreid...

Dit boek is pas verschenen en ligt nu
 in de boekwinkel voor 9,95 euro

Met 5 bamboe naalden (nr. 3)
 ben ik aan de slag gegaan.... 

In een wolwinkeltje op het Kastanje plein
 in Amsterdam vond ik een mooie kleur geel...
Dat kwam nu goed van pas...
 
Na een middagje breien is dit het resultaat...


Er staan nog meer mooie dingen in het boekje...


Patroon van een paashaas...

Nog meer paashazen....

Paaseieren breien....

en nog meer paaseieren....
 


En ook nog Paasballen.... 

Echt een leuk boekje...

Zou je het boekje ook willen hebben,
kan je het telefonisch bestellen bij:

SCHOUTEN HANDWERKEN
Grote Noord 120
1621 KM HOORN
TELEFOON:
0229 - 215682 (dit nummer is tijdelijk buiten gebruik)
0229 - 217011
FAX:
0229-270255


9 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat paasei. Ik kan me voorstellen als je er eenmaal de smaak van te pakken hebt dat je niet meer bent te stoppen. Er staan tenslotte genoeg leuke eieren in het boekje dus ik verwacht nog wel een aantal exemplaren van je.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje! Smaakt naar meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes! Ga je ook nog een paashaas breien?
    Volgens mij is het vreselijk verslavend, al die eitjes. Er zitten wel heel leuk motiefjes bij.
    Fijne afwisseling met de wooleater (niet zo warm!)...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het geduld kan opbrengen en de tijd zou ik inderdaad graag die paashaas willen maken.....Ja het is ook echt verslavend, die paaseieren...

      Verwijderen
  4. Leuk leuk leuk...., ik ga het boekje morgen ophalen in de boekhandel bij ons op het dorp.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Elizabeth, dat boekje is echt wat voor jou! Staat weer van alles in....

      Verwijderen
  5. leuk balletj...euhhh eitje. ik ben ook aal aan de paaseibrei. zo leuk weer om die bamboenaaldjes op te pakken. en een eitje tevoorschijn te toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, je gebreide paasei! (haha.. ik kan het nu ook!)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog heb je! Ik ben een beetje nieuw in 'blog-land', maar ik vind het helemaal leuk! Zoveel inspiratie! Ik heb van een vriendin een kopie van een patroon van 1 ei gekregen. Dat is aardig gelukt om te breien. Maar ik begrijp dat het de moeite waard is om het boek te kopen?

    Groet, Anne. http://gehaaktezaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me